zaterdag 23 augustus 2014

Vakantiewerk

Inmiddels is het alweer bijna September en helaas is de vakantie weer voorbij. Maar wat hebben wij het heerlijk gehad. Voor het eerst samen naar Frankrijk, om precies te zijn naar le lac de Serre Poncon. Er waren heel veel vooroordelen waarvan er eigenlijk geen een is bevestigd.
De Fransen waren zeer aardig en behulpzaam en wanneer ze het maar iets konden gingen ze over naar het engels. Ook de stokbroden smaakten heerlijk! Het assortiment in de supermarkt was super. Het rijden op de snelweg was een genot (geen wegwerkzaamheden en gewoon lekker 110 km/uur met de caravan). En dan hebben we het nog niet gehad over de natuur. Kortom, wat een prachtig land!

Vakantie is natuurlijk ook lekker tijd voor jezelf en voor mij dus handwerken. Heerlijk die rust en de tijd om te doen waar je zin in hebt. Dit jaar was extra leuk, want mijn vriendin Gonda was ook mee en die heb ik aangestoken met de haakkoorts. Er zijn maar liefst 2 omslagdoeken door ons beiden gehaakt. Daarnaast heb ik ook gewerkt aan de quilt voor mijn dochter Fanny.



Gonda aan het haken


Werk in uitvoering



Het resultaat van de eerste omslagdoeken

Omslagdoek nummer 2 voor Gonda

En dit is omslagdoek nummer 2 voor mij




Handwerken met dit uitzicht, dat wil ik iedere dag wel!


Quilt in de maak, er is nog heel wat werk te verzetten.

1 opmerking:

  1. Ha Paula
    Even via Anne-Co want ik kan niet reageren. Wat een leuke site! En die Quilt voor Fanny ziet er zo uitgehangen geweldig uit! Komt zeker af deze winter, Tot volgende week op de quiltbee! els ;-)

    BeantwoordenVerwijderen